Artikle sa našeg sajta po mogućstvu šaljemo kurirskom službom GLS. Isporuka je moguća na čitavoj teritoriji Srbije, po jedinstvenom cenovniku prikazanom u nastavku ove stranice. Napominjemo da troškovi isporuke u velikoj meri zavise od mase poručene robe (u kg), kao i gabarita, na šta treba obratiti pažnju prilikom poručivanja. Poručena roba, ukoliko je ima na stanju, biće isporučena na Vašu adresu u roku od 1-3 dana nakon vaše porudžbine. Moguće je plaćanje pouzećem, direktno kuriru, ili prethodnom uplatom na naš tekući račun po instrukcijama iz dobijenog e-maila.

VAŽNE NAPOMENE:

Koliko god paket bio dobro upakovan, uvek postoji verovatnoća da se desilo oštećenje prilikom transporta do vaše adrese. ukoliko postoji sumnja da je nešto oštećeno ili neispravno, prijavite odmah kuriru ili pozovite ili nas ili direktno kurirsku službu GLS. Firma INTERPROM ne snosi odgovornost za bilo koje naknadne, kasnije prijave nepravilnosti nastale usled transporta robe.

ROBA VEĆIH GABARITA ILI MASE (KERAMIČKE PLOČICE, KADE ILI STAKLENE TUŠ KABINE I TOME SL.) SE NE MOGU SLATI KURIRSKOM SLUŽBOM!

KURIRSKIM SLUŽBAMA NE ŠALJEMO IZRAZITO LOMLJIVU VRSTU ROBE, USLED VRLO ČESTIH SLUČAJEVA OŠTEĆENJA U TRANSPORTU!

KERAMIČKE I GRANITNE PLOČICE SE NE ŠALJU KURIRSKOM SLUŽBOM!

 


STANDARDNI CENOVNIK ZA POŠILJKE službe GLS - General Logistics Systems d.o.o :

NAPOMENA: Istaknute cene su bez uračunatog PDV-a!

U slučaju da imate Otkupninu, odnosno plaćanje kuriru pri preuzimanju, cena se uvećava za dodatnih 75 din + PDV.

Maksimalna težina jednog paketa (koleta) je 40 kg. Maksimalna visina paketa koji se može slati GLS kurirskom službom je 2 metra. Moguće je slati i veće gabarite od navedenog, u kom slučaju se pravi posebna ponuda Kupcu za trošak i rok transporta do adrese.

Opšti uslovi internet prodaje!

Molimo vas da odvojite minut-dva vašeg vremena i pogledate osnovne uslove korišćenja sajta firme Interprom. Hvala!

  1. Svi artikli predstavljeni na sajtu www.interprom.rs su deo online prodavnice i kao takvi se mogu naručiti/kupiti preko interneta.
  2. Kako biste kupili neki od artikala sa našeg sajta, neophodni su nam neki od vaših osnovnih podataka (adresa, telefon, e-mail). Firma Interprom se obavezuje da će dobijene podatke koristiti isključivo u svrhe pružanja usluga svojim kupcima.
  3. Artikli koji su postavljeni na sajtu su velikom većinom dostupni, tj. nalaze se na našem lageru. Ipak je preporučljivo da sačekate da vas ovlašćeno lice kontaktira pre vaše uplate ili da vi nas kontaktirate o raspoloživosti proizvoda.
  4. Plaćanje se vrši ili pouzećem (pri isporuci robe), ili putem predračuna, koji vam automatski šaljemo na vaš e-mail. Ako vam odgovara neki drugi način plaćanja, posetite naš prodajni salon. (Kontakt)
  5. Rok plaćanja nakon poslatog predračuna je 3 dana, ukoliko plaćate na taj način.
  6. Nakon izvršene narudžbine, kontaktiraće vas ovlašćeno lice firme Interprom radi daljeg dogovora oko isporuke robe. Roba se isporučuje na dva načina: kurirskom službom GLS na teritoriji Srbije (cenovnik usluga prikazan iznad) ili besplatno (za račune veće od 25.000 din) našim vozilom, na teritoriji Beograda.
  7. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u dogovorenom roku. U slučaju bilo kakve promene, prodavac je u obavezi da blagovremeno obavesti kupca.
  8. Isporuka se vrši do kućne ili dogovorene adrese, po postojećim uslovima. (O nama) Istovar robe nije uračunat u cenu!
  9. Kupac ima pravo na reklamaciju kupljene robe u slučaju da je roba fabrički neispravna ili oštećena prilikom transporta. Reklamacije na oštećenja robe se neće priznavati nakon izvršene isporuke, odnosno provere isporučene robe na licu mesta!
  10. Zamena isporučene robe je moguća nakon isporuke SAMO u slučaju osnovane reklamacije. Zamene robe usled predomišljaja kupca je moguća isključivo uz dogovor sa kupcem, i to najkasnije 15 dana od dana isporuke iste.